1. Am câteva întrebări, înainte să comand o anumită poșetă. Ce se întâmplă dacă plasez comanda și nu reușesc să vi le comunic?

Toate comenzile sunt acceptate de echipa noastră şi se consideră comandă fermă numai după discuţia telefonică de confirmare. Imediat după plasarea comenzii vei avea posibilitatea să îi transmiți consultantului nostru toate aspectele dorite.

2. Dacă produsul nu este pe placul meu, îl pot trimite înapoi?

Rata noastră de retururi este foarte mică, clientele noastre sunt mulțumite și apreciază calitatea produselor, precum și implicarea noastră în comunicarea directă cu ele. Dacă totuși poșeta noastră nu este pe placul tău, ne-o poți trimite înapoi în termenul legal.

Toate detalii legate de retur, le poți găsi aici: https://www.malabags.ro/retururi/

Pe scurt, procedura este următoarea:

  • ne anunţi că doreşti să returnezi produsul comandat, pe mail sau telefonic;
  • completezi formularul de retur de aici;
  • trimiţi coletul
  • te anunţăm că l-am primit.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeaşi stare în care au fost livrate, nu vor fi acceptate pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice sau semne de purtare. Costurile de returnare cad în sarcina clientei.

3. Doresc o geantă într-o combinaţie de culori care nu este disponibilă pe site. Cum să procedez?

Avem multe poșetuțe realizate la comandă, în culorile solicitate de cliente. Astfel că, după plasarea comenzii atât pe site, cât și pe Facebook, vei fi contactată telefonic și ne poți spune toate particularitățile pe care dorești să le aibă produsul.

4. Gențile sunt din piele naturală? Culorile sunt exact cele din poze?

Toate gențile lucrate manual de noi sunt din piele naturală. Nu avem absolut niciun produs care să fie din piele ecologică. Ne asigurăm întotdeauna că lucrăm cu piele naturală de cea mai bună calitate și avem un stoc consistent de diferite culori și nuanțe, pe care îl actualizăm zilnic în funcție de cerințele clientelor.

Anumite culori sunt în stoc în permanentă, altele nu. Pentru solicitările speciale, acolo unde culoarea lasă loc de interpretare sau acolo unde există stoc de culoare dar pe o altă textură de piele, îţi vom trimite pe mail o fotografie cu mostrele reale de piele din ziua comenzii. Astfel vei vedea exact nuanţele de piele disponibile în atelier în acel moment.

5. Cât costă livrarea?

Produsele noastre se vor livra prin curier rapid DPD, în 2.600 localităţi din ţară, aflate în aria de acoperire a DPD-ului.

Livrarea prin curier costă 18 lei, cu taxele de ramburs incluse, preţ care este valabil pentru localităţile care se află în aria de acoperie DPD. Pentru localităţile care nu se află în aria de acoperire DPD, coletele vor fi livrate prin Poştă Română, serviciul PrioriPost, acestea fiind livrate la adresa specificată de un agent al Poştei. În cazul în care nu doriţi acest lucru, puteţi alege un alt serviciu de curierat.

Toate comenzile cu o valoare mai mare de 300 de lei beneficiază de transport gratuit.

Termenul estimat de livrare este de 2-7 zile.

6. Există transport gratuit?

Toate comenzile cu o valoare mai mare de 300 de lei beneficiază de transport gratuit.

7. Când se consideră confirmată o comandă?

La plasarea unei comenzi clasice prin site, folosind butonul „Adaugă în coș”, clienții în general nu sunt contactați telefonic. Se consideră comanda finalizată, fără alte detalii suplimentare. La comenzile plasate prin email sau folosind butonul de personalizare, clienții urmează să fie contactați în cel mult 48 de ore de la primirea comenzii, pe mail sau telefonic, în funcție de caz, pentru a stabili detaliile legate de personalizare și de livrare.

8. Cum primesc banii înapoi după retur?

Returnarea banilor se va face doar în contul bancar specificat de către client, în email.